Upravljanje rezervacijama: 5 predrasuda

Datum: 28.7.2014.
Kategorija: Rezervacije
Upravljanje rezervacijama 1


Mislili ste da nema neke posebne „filozofije“ kod upravljanja rezervacijama, da se tu sve podrazumijeva i da to nije nešto komplicirano? Ukoliko si želite olakšati poslovanje, uštediti novac i pritom razbiti predrasude oko upravljanja rezervacijama – pročitajte tekst u nastavku.

1. Ne trebam komunicirati prema mojim korisnicima, oni će sami doći

Ovo je česta zabluda, mišljenje kako se pasivnim ponašanjem može napraviti uspješan posao. Šaljite periodične newslettere , pratite i dijelite sadržaje na socijalnim mrežama, pišite blog, zovite na telefon i vucite ljude za rukav, jedino ćete tako prenijeti poruku novim korisnicima.

U svakom trenutku budite spremni na komunikaciju sa Vašim korisnicima. Ona osigurava da budete u toku „informacijama sa terena“, da pokušate sagledati Vašu uslugu iz perspektive Vaših korisnika i da brzo reagirate na korisničke zahtjeve, pohvale ili pritužbe.
Ako postavite kontakt formu na Vašem webu ili u Vašoj svakodnevnoj e-mail komunikaciji pružite mogućnost za kontakt, možete očekivati više korisnika na Vašim web stranicama – i više kupaca.

6 savjeta 2


2. Sve rezervacije mogu pratiti bez posebnog sustava za upravljanje rezervacijama

Privući klijenta i zadržati ga je vrlo teško, pogotovo ako se oslanjate na „excel“ ili „ručne“ metode praćenja rezervacija. Dobar sustav „pamti“ sve rezervacije, „zna“ odgovore na pitanja kada je i što slobodno, izračunava cijene u sekundi, rješava „double-booking“ ili „over-booking“ i dopušta mogućnost analiziranja poslovanja.

Bez ikakvog pretjerivanja, čak i sa samo nekoliko resursa za koje pratite rezervacije – morate koristiti sustav za upravljanje rezervacijama. Bitno ćete si olakšati posao. Pogotovo ako koristite Relago Rezervacije!

3. Osnovna ponuda je sasvim dovoljna

Ok, imate ponudu i očekujete navalu korisnika, bez da ste mu ponudili „nešto više“?
Tu ste u krivu.
Uz osnovnu ponudu morate nabrojati i dodatne usluge ili povlastice ili opremu koju korisnik dobiva. Čak i ako se koristite trikom da nabrajate i ono što se podrazumijeva, korisniku već dajete do znanja da ga kod Vas čeka potpuna usluga.

Začinite ponudu očekivanim (ali i neočekivanim) prijedlozima koji upotpunjuju Vašu uslugu i pružaju joj dodatnu vrijednost. Ponudite i nešto ekstra, nešto što se uobičajeno ne podrazumijeva uz uslugu. Zadovoljni korisnici ovo znaju prepoznati, vjerujte.
Upravo na ovaj način stvarate povjerenje uz uslugu i osiguravate korisnika koji se vraća.

4. On-line sustav prezentacije ponude ne treba posebno obogaćivati

Stavite svoj sustav u pogon te motivirajte Vaše on-line korisnike da ga upotrebljavaju. Takvo nešto možete ostvariti ponudom gdje je na svaku on-line rezervaciju korisnik ostvaruje određeni popust. Na različitim mjestima na webu možete postaviti kupone sa promo kodovima za popuste.
Koristeći ovu metodu, vrlo lako možete analizirati broj ostvarenih kupovina, a Vaši klijenti će ostvariti dodatnu uštedu.

6 savjeta 2

5. Nemam nikakve koristi od društvenih mreža

Možete očekivati kako će Vaši klijenti više vremena provesti na društvenim mrežama nego na Vašim stranicama, to je sasvim sigurno. Koristeći takav neposredan kanal, brzo i jednostavno možete prenijeti informacije krajnjim kupcima i motivirati ih da više o ponudi potraže na Vašim stranicama gdje odmah mogu i obaviti rezervaciju.

Činjenica je da je takav sadržaj puno lakše podijeliti sa drugim korisnicima u mreži – u konačnici može povećati Vašu prodaju.



Rezervacije banner
  Rezervacije banner
Relago arrowPovratak na popis Blog postova
Podijeli post
Relago Reervacije
Iz iste kategorije
Zadnji postovi
Pretplati me!

Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.

Relago izdvojeni korisnici
Relago Putni nalazi