Uloge u putnim nalozima

Datum: 23.9.2014.
Kategorija: Putni nalozi
  Putni banner
Uloge u putnim nalozima 1


Do sada su svi korisnici aplikacije Putni nalozi vidjeli sve podatke u aplikaciji i sve mogli administrirati. Od sada više nije tako, moguće je prilagoditi prava pristupa korisnika po ulogama i ovlaštenjima. U nastavku pročitajte koje smo novosti uveli za korisnike aplikacije Putni nalozi vezano uz uloge djelatnika.

Koje su nove uloge djelatnika u putnim nalozima?

Administrator aplikacije Putni nalozi može napraviti nove uloge, te ih dodijeliti korisnicina aplikacije. Uloge su skup ovlaštenja za pregled podataka ili rad u pojedinim dijelovima aplikacije. Svakom djelatniku možemo dodijeliti jednu ulogu koja definira njegove mogućnosti rada u aplikaciji.

Ovlaštenja obuhvaćaju:
- vidljivost podataka (svi podaci ili samo podaci tog djelatnika),
- pregled izvještaja,
- administracija šifarnika,
- administracija korisnika aplikacije,
- pregled tečajne liste,
- brisanje putnih naloga,
- promjena statusa putnog naloga,
- promjena broja putnog naloga.


Razine pristupa u putnim nalozima

Uloge u putnim nalozima - screengrab
Recimo da želimo našem prodavaču unutar tvrtke dodijeliti vlastitu ulogu. Kreiramo novu ulogu koja se zove "Prodavač". Pri kreiranju uloge mu dodijelimo pristup samo vlastitim podacima i pregledu tečajne liste.

Kada tu ulogu dodijelimo korisniku koji radi u prodaji, slijedeći put kada će se on prijaviti u sustav, moći će unijeti vlastiti putni nalog, sa svim odredištima, troškovima i specifičnostima naloga i moći će ga spremiti u statusu "Otvoren - prije puta".
Djelatnik također može i preuzeti nalog i isprintati ga.

Nakon što administrator uđe u aplikaciju, vidjeti će novi nalog, može ga prebaciti u status "Otvoren - nakon puta", promijeniti ostale dijelove naloga i obračunati ga.
Također, administrator može i stornirati nalog, otvoriti novi nalog istom djelatniku (pripremiti ga za ispunjavanje) ili javiti djelatniku kako mu je nalog obračunat i može ga pregledati u sustavu.

S druge strane, ukoliko kreiramo ulogu "Voditelj prodaje", toj ulozi možemo dati uvid u sve podatke i, recimo, mogućnost izmjene administracije korisnika aplikacije te pristup šifarnicima.
Taj djelatnik ima nešto veći raspon mogućnosti i uvid u više podataka u aplikaciji.

Uloga člana uprave ili direktora bi mogla imati i dodatni uvid u sve izvještaje u aplikaciji, dok bi djelatnik iz računovodstva mogao imati uvid isključivo u izvještaje u aplikaciji.
Sve se može podesiti, ovisno o dogovoru unutar tvrtke/udruge/obrta...

Cijene i paketi uz uloge djelatnika

Uloge djelatnika je mogućnost iz paketa Po mjeri.
Pošto je potrebno preslikati model ovlaštenja unutar Vaše organizacije unutar aplikacije, preporučamo da nas kontaktirate vezano za probu i izradu ponude za korištenje aplikacije Putni nalozi uz korištenje mogućnosti upravljanja ulogama djelatnika.
Putni nalozi banner
Relago arrowPovratak na popis Blog postova
Podijeli post
Relago Putni nalozi
Iz iste kategorije
Zadnji postovi
Pretplati me!

Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.

Relago izdvojeni korisnici
Relago Članstvo