Članstvo – uloge i ovlaštenja
Uloge korištenja i ovlaštenja pristupa pretpostavljaju mogućnost primjene seta ograničenja na različite korisnike aplikacije koji omogućavaju pregled samo određenih podataka i mogućnost pristupa do samo određenih akcija u aplikaciji. Zvuči suhoparno i dosadno? Kako to možemo konkretnije pojasniti i učiniti sve dosta zanimljivijim – pročitajte u nastavku.
Idemo odmah konkretno. Kada koristite aplikaciju Članstvo bez uloga i ovlaštenja – možete raditi u njoj kao administrator – vidite sve i možete raditi sve.
Kada pozovete kolegu na suradnju u aplikaciji – on također može sve i vidi sve. I kolega je u ulozi administratora.
E, tu se sada stvari mijenjanju.
Uloge korištenja
Recimo da želite voditelju jedne grupe omogućiti pristup samo do evidencije dolazaka za njegovu grupu.Prvo kreirate ulogu „Voditelj grupe“. Unutar te uloge omogućite pristup do, npr. podataka vezanih samo uz grupu gdje je voditelj postavljen kao „voditelj“ i omogućite pristup do evidencije dolazaka članova.
Nakon toga pozovete kolegu na suradnju u aplikaciji i dodijelite mu ulogu „Voditelj grupe“.
Kada se kolega prijavi, on će moći pristupiti samo do vlastitih evidencija dolazaka i kreirati novu evidenciju samo za svoju grupu u kojoj je dodijeljen kao voditelj.
Administrator i dalje vidi sve evidencije dolazaka.
Korisnik/roditelj u roditeljskom portalu i dalje može vidjeti sve dolaske po članu.
Ovlaštenja pristupa
Osim da ima samo pristup do evidencije dolazaka možete mu omogućiti i pristup do pregleda podataka o članovima. Naravno, samo članova koji su u „njegovoj“ grupi. Tako kolega može vidjeti i sve podatke o članovima, njihove upise u grupe itd.Sve je ovo proširivo do mjere da možete omogućiti pristup pregledu, unosu/izmjeni i brisanju po zasebnim elementima:
- članova,
- grupa,
- dugovanja,
- dokumenata,
- postignuća,
- reversa,
- evidencije dolazaka,
- email kampanja,
- izvoda,
- ispisa izvještaja i dokumenata
- ili administraciji aplikacije.
Dosta je tu mogućnosti, sigurno ne želite pristup do potencijalno osjetljivih podataka ili akcija dopustiti osobama u koje nemate povjerenja.
Postavljanje uloga korisnika aplikacije
Kako biste koristili uloge pristupa u Članstvu, potrebno je prvo definirati uloge, kako smo gore opisali. Uloga možete kreirati koliko želite, i njihova ovlaštenja definirate jednostavnim izbornikom gdje odaberete mogućnosti – klikom na kvačice.Nakon toga možete pozvati suradnika na rad u aplikaciji putem Moj Relago -> Moji suradnici izbornika. On će prihvatiti poziv na svoj mail te si kreirati lozinku. Još mu samo vi morate omogućiti pristup do aplikacije Članstvo.
Nakon toga mu u Članstvu možete iz padajućeg izbornika dodijeliti ulogu koju želite da ima. Shodno toj ulozi će imati i odgovarajuće mogućnosti pristupa.
Po željama, možete kombinirati sve opcije u sustavu pa tako možete imati više tipova suradnika, npr. suradnika:
- koji ima pristup do svih članova koje samo može pregledavati
- koji ima pristup samo do email kampanja i npr. uploada dokumenata u sustav
- koji ima pristup samo do praćenja reversa (zadužavanja opreme prema članovima)
- koji ima pristup samo do učitavanja bankovnih izvoda i vođenja praćenja plaćanja dugovanja
- koji ima pristup samo do podataka u svojoj grupi – više o tome dolje
Kako napraviti voditelja na razini grupe?
Ukoliko želite da suradnik ima pristup samo do podataka određene grupe – ništa lakše. Samo kreirajte voditelja koji ima isto ime i prezime kao i pozvani suradnik i dodijelite ga kao voditelja u željenu grupu. Naravno, kod kreirane grupe bi vidljivost podataka o članovima morala biti postavljena na razinu „Moji podaci“.Ako želite navedeno kombinirati sa opcijom da taj djelatnik može raditi po pregledu i unosu evidencije dolazaka – on će moći kreirati i mijenjati samo evidencije dolazaka za svoju grupu. (Upravo ovo je jedna od najčešće traženih konkretnih mogućnosti kada razgovaramo o ulogama i ograničenjima).
Koliko to košta
Obzirom da korištenje uloga i ovlaštenja korištenja donosi mnogo u smislu mogućnosti rada u aplikaciji ali i značajno komplicira mogućnosti aplikacije, ova se mogućnost nalazi samo u paketu Po mjeri.To znači da ćete nas morati kontaktirati za sve uvjete korištenja i omogućavanja navedene opcije u sustavu.
- Kotizacije, uplatnice i računi za seminare
- Članstvo: Program za klubove
- Relago 10.000 korisnika - nagrađeni
- Kotizacije, uplatnice i računi za seminare
- Digitalna transformacija putnih naloga
- Novi iznosi inozemnih dnevnica
- Privici uz putne naloge
- Prestanak dvojnog iskazivanja cijena
Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.