Izazovi višekorisničkog rada na platformi aplikacija u oblaku

Datum: 4.10.2016.
Kategorija:
  Putni banner
Višekorisnički rad u aplikacijama u oblaku 1


Prije 4 godine imali smo 3 aplikacije u ponudi i 0 korisnika. Krenuli smo kao aplikacije u oblaku sa namjerom da jedan korisnik (uz suradnike) radi u jednoj, dvije ili tri aplikacije. Danas se situacija u mnogočemu promijenila, a sa situacijom se mijenjamo i mi – rastemo i prilagođavamo se.

4 godine, 2 nove aplikacije i skoro 2000 korisnika kasnije imamo najrazličitije vrste korisnika:
- Jedan korisnik sa jednom ili više aplikacija,
- Jedan ili više korisnika sa jednom ili više aplikacija,
- Jedan ili više korisnika sa jednom ili više aplikacija gdje jedna ili više aplikacija ima uloge djelatnika.


Na početku postojanja smo promovirali kako imamo mogućnost da više korisnika radi u aplikacijama, a nedavno smo shvatili kako to nije dovoljno i da navedeno trebamo poboljšati.
Naime, za primjer: imamo slučaj kako u jednoj tvrtki radi nekoliko djelatnika a koriste Putne naloge i Račune. Gazdarica tvrtke ne želi da osoba koja radi Putne naloge ima pristup u Račune (posao te osobe je administracija naloga, a ne izdavanje ponuda ili računa).
Do sada su svi korisnici aplikacija imali isti pristup (mogli su ulaziti u sve aplikacije).
Od danas više nije tako.

Višekorisnički rad u aplikacijama u oblaku 2

Administrator korisnika Relago aplikacija

Upravo smo uveli pojam „administratora“ za svakog Relago korisnika. Administrator je Relago korisnik koji može:
- Pozvati suradnike na rad u aplikacijama,
- Omogućiti/onemogućiti pristup ostalim korisnicima,
- Mijenjati podatke o tvrtki/obrtu/udruzi korisniku Relago aplikacija,
- Pregledavati prošle narudžbe, ponude i račune za korištenje Relago aplikacija.

Svi naši korisnici koji su do sada koristili Relago aplikacije ostaju administratori, kao i do sada.

Pristup do aplikacija?

Paralelno sa ulogom administratora smo dodali mogućnost (za administratore):
- Omogućavanja/onemogućavanja pristupa do zasebnih aplikacija za pojedine korisnike

Ovo znači da možete jednom suradniku dati pristup u npr. (kako je navedeno u primjeru gore) aplikaciju Putni nalozi, a oduzeti mu mogućnost pristupa u aplikaciju Računi.
Na ovaj način imate potpunu kontrolu nad radom svih svojih suradnika u aplikacijama.
U slučaju da pozovete novog suradnika, nakon prihvaćanja poziva, administrator mu mora omogućiti pristup u aplikaciju.

Višekorisnički rad u aplikacijama u oblaku 3

Najčešće postavljana pitanja oko pristupa u aplikacije i administratora aplikacija

Kako pozvati novog suradnika na rad u aplikaciji?
Administrator aplikacija može ga pozvati putem Moj Relago -> Moji suradnici klikom na gumb „Pozovi“. Nakon što prihvati poziv, morate mu omogućiti pristup do željenih aplikacija (na ikonu oka).

Imate suradnika koji više nije u tvrtci?
Jednostavno ga deaktivirajte (na ikonu zabrane) na Moj Relago -> Moji suradnici .

Imate suradnika kojem bi htjeli onemogućiti pristup do pojedine aplikacije?
Na Moj Relago -> Moji suradnici kliknite na ikonu oka i potom na ikonu zabrane.

Želite promijeniti administratora ili dodati nove administratore?
Postojeći administrator bi trebao kontaktirati Relago, riješiti ćemo to u nekoliko minuta.

Kontrola pristupa u aplikacijama

Kako je već poznato a već dulje vrijeme dosta većih tvrtki koristi, u aplikaciji Putni nalozi postoje uloge korisnika gdje npr. „Voditelji“ vide sve podatke i mogu raditi sve dok „Djelatnici“ mogu vidjeti samo svoje putne naloge (i loko vožnje) te ne mogu pregledavati izvještaje, šifarnike i sl.

Više o navedenome možete pročitati u blog postu koji detaljnije objašnjava cijelu priču.

Na navedene uloge djelatnika se primjenjuju i gorenavedene opcije pristupa do aplikacije i uloge administratora.


Relago arrowPovratak na popis Blog postova
Podijeli post
Iz iste kategorije
Zadnji postovi
Pretplati me!

Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.

Relago izdvojeni korisnici
Relago Članstvo