Molimo pričekajte...

Vodite računa - o Računima

Racuni mogucnost 0
Relago Računi -
jednostavno upravljanje,
prilagodba i izdavanje računa
- na profesionalnoj razini.
Podrška za fiskalizaciju!

Sve što ste ikada trebali za rad sa ponudama, predračunima te izlaznim i ulaznim računima

Relago Računi su savršen izbor za tvrtke i obrte koji žele prestati ručno izdavati ponude, predračune i račune ili ih izrađivati kroz word/excel. Putem Relago Računa možete imati profesionalni izgled Vaših dokumenata te pratiti plaćanja po njima, na jednostavan i brz način.

Relago Računi je aplikacija koja Vam omogućava:
- brže i jednostavnije izdavanje, kopiranje, obračunavanje i analizu ponuda, predračuna i izlaznih i ulaznih računa
- prilagodba izgleda uz 7 predložaka i isto toliko boja, učitani logotip te potpis i pečat
- jednostavnu fiskalizaciju gotovinskih računa
- prikaz 2D barkoda na dokumentima za brza plaćanja
- vođenje robnog skladišta
- praženje kategorija prihoda i troškova (financijskog poslovanja)
- izradu vrlo kompleksnih dokumenata, sa stavkama u raznim valutama i sa različitim poreznim stopama
- praćenje plaćanja po svim dokumentima
- izdavanje dokumenata na različitim jezicima jednim klikom miša
- jednostavnu izradu ponavljajućih računa
- značajne uštede vremena i novaca pri poslovanju, te preciznost pri izračunima

Najvažniji razlozi radi kojih korisnici odabiru Relago Račune:
- izdavanje neograničenog broja ponuda, predračuna i računa,
- fiskalizacija izdanih računa,
- vođenje evidencije stanja skladišta,
- prilagodba i profesionalan izgled svih dokumenata,
- mogućnost rada više korisnika,
- pristupačne cijene paketa,
- bogate mogućnosti pri radu,
- jednostavnost korištenja (nakon prvih nekoliko ponuda već ćete odlično baratati aplikacijom),
- lakoća pristupa putem bilo kojeg računala sa pristupom internetu

Pregled ostalih mogućnosti možete odabrati na lijevom popisu ili možete nastaviti pregled klikom na gumb "Nastavi" dolje.
Profesionalni, lijepi dokumenti
Racuni mogucnost 1
Relago Računi Vam daju mogućnost da Vaše ponude, predračuni i računi koje šaljete korisnicima imaju Vaš, prepoznatljiv izgled.

Za prilagodbu izgleda svim dokumentima možete:
- postaviti Vaš logotip,
- postaviti Vaš potpis i pečat,
- upisati podatke u podnožje dokumenta (footer),
- prikazati 2D barkod za brže i jednostavnije plaćanje,
- odbrati između nekoliko ponuđenih predložaka i boja i stvoriti prilagođen, prepoznatljiv izgled Vaših dokumenata.

Sve prilagodbe ostaju spremljene za sve buduće dokumente, i daju Vam mogućnost da se Vi koncentrirate na ono važno - Vaš posao.
Fiskalizacija računa
Racuni mogucnost 14
Dostupno u
svim paketima
Relago Računi u potpunosti podržavaju fiskalizaciju transakcijskih i gotovinskih računa.

Za transakcijske račune je potrebno postaviti nekoliko podešenja koje aplikacija unosi automatski (npr. oznaka operatera, brojčana slijedivost, format broja računa po Internom aktu te prikaz datuma i vremena izrade računa) kako bismo osigurali ispravnost računa - ove opcije su uključene u sve pakete.

Za fiskalizaju gotovinskih računa (u paketu Standard) potrebno je napraviti par dodatnih aktivnosti. U aplikaciji je potrebno:
- jednostavno učitati Vaš poslovni certifikat (FINA),
- evidentirati poslovne prostore i naplatne uređaje,
- prijaviti poslovne prostore Poreznoj upravi,
- imenovati kupca ili koristiti jedinstvenog gotovinskog kupca,
- brzo i jednostavno fiskalizirati račune,
- ispisati Vaše račune sa ZKI i JIR-om.

Aplikacija podržava numeraciju gotovinskih računa na razini poslovnog prostora ili naplatnog uređaja.

Fiskalizaciju je moguće koristiti uz sve ostale mogućnosti aplikacije (prilagođen i lijep izgled računa, praćenje plaćanja...).
Detaljna statistika na početnom ekranu
Racuni mogucnost 2
Dostupno u svim paketima
Početna stranica aplikacije pruža uvid u Vaše poslovanje prikazujući statistiku izrađenih ponuda, predračuna i računa.

Analizu korištenja aplikacije pružaju:
- graf sa prikazom izdanih računa u zadnjih 6 mjeseci (podijeljeno po statusima),
- prikaz iznosa ukupno izdanih računa i nepodmirenih dugovanja u zadnje dvije godine,
- pie chartovi ponuda, predračuna i računa po statusima,
- kalendar sa označenim datumima stvaranja dokumenata - svaki dan na koji je stvoren neki dokument je označen, a na klik je moguće vidjeti o kojim se dokumentima točno radi.
Načini izrade dokumenata
Racuni mogucnost 3
Dostupno u svim paketima
Osim izrade nove ponude, predračuna i računa, nove dokumente je moguće napraviti i na druge načine.

Svaki dokument je moguće kopirati te na taj način vrlo brzo napraviti novi dokument po uzoru na postojeći. Također, račune je moguće jednim klikom napraviti iz postojeće ponude ili predračuna (uz kopiranje svih stavaka, korisnika i dr.). Na isti način je moguće iz ponude napraviti i predračun.
Vrlo korisno za brzu izradu sličnih ili istih dokumenata.

Storniranje računa se može obaviti jednim klikom, na pregledu računa ili izradom novog računa istovjetnog storniranom uz unos negativnih količina proizvoda i usluga.
Evidencija plaćanja po dokumentima
Racuni mogucnost 4
Rate/Uplatnice u paketu Po mjeri
Kako biste uspješno pratili naplatu potraživanja po izdanim ponudama, predračunima i računima, uz svaki od njih možete vezati plaćanja.
Uz iznos plaćanja možete upisati i datum plaćanja, način i valutu plaćanja.

Na isti način moguće je zabilježiti i predviđena plaćanja. Uz to, svaki od dokumenata je jednostavno moguće označiti da je plaćen, bez unosa uplata.

Jedinstvena mogućnost jest cjeloviti rad sa ratama, obrocima plaćanja i ispis uplatnica.
Aplikacija može automatski kreirati uplatnice za plaćanja po ponudi/predračunu/računu. Svaka uplatnica sadrži jednu ratu za plaćanje, zaseban datum dospijeća, opis i poziv na broj. Uplatnice se printaju na HUB3 naloge za plaćanja (obične uplatnice) uz 2D barkod za jednostavno plaćanje.
Komunikacija sa korisnicima
Racuni mogucnost 5
Dostupno u svim paketima
Svaki račun je moguće poslati korisniku izravno iz aplikacije, sa pregleda računa - jednim klikom miša. Na postavkama je jednostavno podesiti i sadržaj e-mail-a koji šaljete uz dokument. Podešeni tekst se primjenjuje na sva nova slanja.

Navedeno je moguće i kod ponuda i predračuna.
Prilikom slanja, u polju za primatelja možete unijeti i bilo koji drugi e-mail na koji šaljete - kolege, drugog klijenta, računovodstva...

U Standard paketu možete na svim dokumentima prikazati 2D barkod za jednostavna i brza plaćanja.
Ponavljajući računi - nezamjenjivo
Racuni mogucnost 6
Određeni broj poslovnih subjekata ima potrebu za periodičkim izdavanjem računa sa istim elementima (klijent, stavke, količine, iznosi, popusti, uvjeti, napomene...) koje šalju svojim klijentima. Npr. računi za mjesečno održavanje ili usluge koje se ponavljaju.
Relago ponavljajući računi upravo su namijenjeni za takve situacije. Nakon što stvorite osnovni račun sa svim potrebnim elementima te ga označite ponavljajućim računom, možete mu zadati:
- frekvenciju ponavljanja,
- datum početka i završetka ponavljanja,
- broj dana odgode plaćanja
- korištenje tečajne liste na datum predloška ili novog računa.

Nakon toga, novi računi će se ponavljati po zadanim parametrima. Automatski.
Više jezika i valuta
Racuni mogucnost 7
Svaki dokument je moguće kreirati u raznim valutama uz automatsku konverziju po odgovarajućem tečaju HNB-a.

Također, kako biste mogli poslati dokument korisnicima u inozemstvu, jednim klikom miša, Vaša cjelokupna ponuda, predračun ili račun prevodi se na jedan od odabranih stranih jezika.
Ponuđeni strani jezici su:
- Engleski,
- Njemački,
- Španjolski i
- Talijanski.
Napomena: u prilagođenom paketu moguće je uvesti i druge jezike dokumenata.
Uvoz podataka
Racuni mogucnost 8
Kako bismo Vam olakšali početak rada u Relago Računima postoji mogućnost učitavanja korisnika i stavaka (proizvoda i usluga).
Jednostavno učitajte excel dokument sa podacima i u trenutku su svi Vaši postojeći podaci prebačeni u Relago Račune.
Standardni uvjeti i napomene
Racuni mogucnost 9
Dostupno u svim paketima
Prije izrade dokumenata u postavkama možete definirati uvjete i napomene koje se pojavljuju na Vašim dokumentima.
Moguće je definirati i više različitih uvjeta i napomena kako biste imali spremljene različite verzije za razne vrste dokumenata.
Brojevi dokumenata
Racuni mogucnost 10
Dostupno u svim paketima
Brojevi omogućavaju praćenje ponuda, predračuna i računa, a u Relago Računima moguće je podesiti trenutačne brojeve za sve dokumente.
Relago Računi automatski daju slijedeći raspoloživi broj prilikom kreiranja dokumenta tako da je mogućnost dupliciranja ili pogreške svedena na minimum.

U postavkama je moguće definirati i format prikaza broja (npr. broj/godina, godina-broj i sl.) kako biste nastavili dosadašnji način izrade brojeva.
Korisnici i stavke
Racuni mogucnost 11
Dostupno u svim paketima
Unos korisnika omogućuje jednostavno i brzo praćenje Vaših najvažnijih poslovnih partnera - kupaca.
Osim podataka o korisniku (pravnoj osobi), moguće je dodati i kontakt osobe unutar korisnika, kako biste organiziranije i kvalitetnije komunicirali sa klijentom. Ukoliko unesete e-mail adresu kontakta, prilikom slanja računa istom korisniku, polje sa primateljem će biti popunjeno unesenom e-mail adresom, što bitno povećava produktivnost i (što je važnije) smanjuje mogućnost pogreške.

Uz cijenu, svakoj stavki je moguće dodati i valutu te stopu poreza. Na unosu stavki u dokumente možete svakoj stavki dodati i popust te automatski pretvoriti valute.

Na pregledu svakog korisnika moguće je vidjeti i preuzeti sve račune povezane uz tog korisnika.

U Standard paketu moguće je povezati datume plaćanja uz klijente - u tom se slučaju ti datumi mijenjaju kod izrade ponude/predračuna/računa - ovisno o odabiru klijenta.
Preuzimanje dokumenata
Racuni mogucnost 12
Sve ponude, predračune i račune možete preuzeti za ispis. Dokument koji preuzimate je automatski oblikovan po predlošku i bojama koje ste odabrali, sa Vašim logotipom i podacima u podnožju (footeru). Sve dokumente možete preuzeti odmah po stvaranju, u bilo kojem statusu, te su odmah spremni za print. Podržani formati preuzimanja: excel, word i pdf
Izvještaji - evidencija i analiza
Racuni mogucnost 12
Dostupno u svim paketima
Izvještaji pružaju uvid u analizu i evidenciju rada na Relago Računima. Sve izvještaje je moguće filtrirati po iznosima, datumima, korisnicima...
Podržani izvještaji su:
- ponude
- predračuni
- računi
- korisnici
- proizvodi i usluge
- stanje skladišta
- kretanje stanjs skladišta
U paketu Po mjeri, moguće je definirati prilagođene vrste izvještaja.
Skladište - robna evidencija
Racuni mogucnost 15
Dostupno u svim paketima
U aplikaciji je moguće voditi evidenciju skladišta u smislu robnog ili prodajnog skladišta.
Za svaki pojedini artikal je moguće voditi evidenciju stanja. Stanje je moguće zabilježiti inicijalno kod kreiranja artikla ili kasnije, ručnom korekcijom stanja (u slučaju inventure).

U svakodnevnom poslovanju, stanje skladišta se mijenja izradom izlaznih (smanjujemo stanje) ili ulaznih računa (povećavamo stanje).
Kod izrade novih dokumenata, npr. kada ubacujemo artikl u račun, aplikacija će nam informativno prikazati stanje skladišta za odabrani artikl.
Ponude i predračuni ne mijenjaju stanja skladišta.
Ulazni računi - Vaši troškovi
Racuni mogucnost 16
Dostupno u svim paketima
Ulazni računi se koriste i izgledaju isto kao i izlazni računi.
Njihov cilj je vođenje evidencije troškova, praćenje stanja skladišta, kategorizacija prihoda.

Ulazni račun je moguće unijeti samo sa ukupnim iznosima ili svaki artikl zasebno, kao da radimo izlazni račun.
Za svaki ulazni račun možemo kreirati i 2D barkod na ekranu kojeg možemo skenirati mobilnim uređajem u svrhu brzog plaćanja (ili preuzeti jedan SEPA nalog za plaćanje), a više ulaznih računa možemo zajedno složiti u jedan zbirni nalog koji možemo u SEPA formatu učitati u poslovno bankarstvo i platiti.
Kategorije troškova i prihoda (i izvodi)
Racuni mogucnost 17
Dostupno u svim paketima
Svaki izlazni ili ulazni račun možemo kategorizirati po predefiniranim kategorijama. Na taj način dobivamo pregled kategorija troškova i prihoda u poslovanju. Najčešče kategorije su prodaja proizvoda, usluge, ostali prihodi za prihode i plaće, trošak nabave proizvoda, najam prostora, režije, telekom i ostale za troškove.

Učitavanjem bankovnih izvoda u aplikaciju možemo dobiti puno na automatizaciji rada. Npr., možemo:
- po uplati označiti ponudu plaćenom,
- označiti ulazni račun podmirenim,
- kategorizirati prihode i troškove (za ovaj dio čak možemo i definirati pravila automatske kategorizacije za ponavljajuće troškove)...
RelaGO - pomoć pri korištenju Relago aplikacija
Relago Računi
Relago Dokumenti
www.relago.hr koristi kolačiće (cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti.
Za više informacija kliknite ovdje.
Slažem se
Nastavkom pregleda web stranice slažete se s korištenjem kolačića.