Izazovi višekorisničkog rada na platformi aplikacija u oblaku
Prije 4 godine imali smo 3 aplikacije u ponudi i 0 korisnika. Krenuli smo kao aplikacije u oblaku sa namjerom da jedan korisnik (uz suradnike) radi u jednoj, dvije ili tri aplikacije. Danas se situacija u mnogočemu promijenila, a sa situacijom se mijenjamo i mi – rastemo i prilagođavamo se.
4 godine, 2 nove aplikacije i skoro 2000 korisnika kasnije imamo najrazličitije vrste korisnika:
- Jedan korisnik sa jednom ili više aplikacija,
- Jedan ili više korisnika sa jednom ili više aplikacija,
- Jedan ili više korisnika sa jednom ili više aplikacija gdje jedna ili više aplikacija ima uloge djelatnika.
Na početku postojanja smo promovirali kako imamo mogućnost da više korisnika radi u aplikacijama, a nedavno smo shvatili kako to nije dovoljno i da navedeno trebamo poboljšati.
Naime, za primjer: imamo slučaj kako u jednoj tvrtki radi nekoliko djelatnika a koriste Putne naloge i Račune. Gazdarica tvrtke ne želi da osoba koja radi Putne naloge ima pristup u Račune (posao te osobe je administracija naloga, a ne izdavanje ponuda ili računa).
Do sada su svi korisnici aplikacija imali isti pristup (mogli su ulaziti u sve aplikacije).
Od danas više nije tako.
Administrator korisnika Relago aplikacija
Upravo smo uveli pojam „administratora“ za svakog Relago korisnika. Administrator je Relago korisnik koji može:- Pozvati suradnike na rad u aplikacijama,
- Omogućiti/onemogućiti pristup ostalim korisnicima,
- Mijenjati podatke o tvrtki/obrtu/udruzi korisniku Relago aplikacija,
- Pregledavati prošle narudžbe, ponude i račune za korištenje Relago aplikacija.
Svi naši korisnici koji su do sada koristili Relago aplikacije ostaju administratori, kao i do sada.
Pristup do aplikacija?
Paralelno sa ulogom administratora smo dodali mogućnost (za administratore):- Omogućavanja/onemogućavanja pristupa do zasebnih aplikacija za pojedine korisnike
Ovo znači da možete jednom suradniku dati pristup u npr. (kako je navedeno u primjeru gore) aplikaciju Putni nalozi, a oduzeti mu mogućnost pristupa u aplikaciju Računi.
Na ovaj način imate potpunu kontrolu nad radom svih svojih suradnika u aplikacijama.
U slučaju da pozovete novog suradnika, nakon prihvaćanja poziva, administrator mu mora omogućiti pristup u aplikaciju.
Najčešće postavljana pitanja oko pristupa u aplikacije i administratora aplikacija
Kako pozvati novog suradnika na rad u aplikaciji?Administrator aplikacija može ga pozvati putem Moj Relago -> Moji suradnici klikom na gumb „Pozovi“. Nakon što prihvati poziv, morate mu omogućiti pristup do željenih aplikacija (na ikonu oka).
Imate suradnika koji više nije u tvrtci?
Jednostavno ga deaktivirajte (na ikonu zabrane) na Moj Relago -> Moji suradnici .
Imate suradnika kojem bi htjeli onemogućiti pristup do pojedine aplikacije?
Na Moj Relago -> Moji suradnici kliknite na ikonu oka i potom na ikonu zabrane.
Želite promijeniti administratora ili dodati nove administratore?
Postojeći administrator bi trebao kontaktirati Relago, riješiti ćemo to u nekoliko minuta.
Kontrola pristupa u aplikacijama
Kako je već poznato a već dulje vrijeme dosta većih tvrtki koristi, u aplikaciji Putni nalozi postoje uloge korisnika gdje npr. „Voditelji“ vide sve podatke i mogu raditi sve dok „Djelatnici“ mogu vidjeti samo svoje putne naloge (i loko vožnje) te ne mogu pregledavati izvještaje, šifarnike i sl.Više o navedenome možete pročitati u blog postu koji detaljnije objašnjava cijelu priču.
Na navedene uloge djelatnika se primjenjuju i gorenavedene opcije pristupa do aplikacije i uloge administratora.
- Porezne stope osim bez poreza i 25%
- Kotizacije, uplatnice i računi za seminare
- Digitalna transformacija putnih naloga
- Novi iznosi inozemnih dnevnica
- Privici uz putne naloge
Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.