Fiskalizacija 2.0: Nova pravila za dostavu podataka o poslovnim prostorima

Ovaj tekst je dio tema povezanih uz uvođenje fiskalizacije 2.0, nastavno na blog post sa prikazom najvažnijih detalja uvođenja Zakona o fiskalizaciji 2.0.
Jedna od praktičnih novosti koje donosi novi Zakon o fiskalizaciji (Nar. nov. 89/25) odnosi se na način prijave i izmjene podataka o poslovnim prostorima.
Za razliku od starog načina prijave odnosno kako se do sada radilo, od sada, prema članku 16. novog Zakona, više nema prijave poslovnog prostora putem obrasca Prijave podataka u sustav fiskalizacije već sve ide isključivo elektronički kroz ePoreznu.

Promjene kod dostave podataka o poslovnim prostorima
Ono što se mijenja je:- Prijava i izmjena podataka o poslovnom prostoru (npr. adresa, radno vrijeme, radni dani) više se ne podnose ručno niti e-mailom već elektroničkim putem korištenjem elektroničkog servisa Porezne uprave "ePorezna"
- Od sada se sve te informacije unose i ažuriraju unutar ePorezne te uz korištenje digitalnog certifikata
Ukoliko ste i ranije prijavili poslovne prostore prema odredbama Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, što je do sada bilo potrebno, a nećete uvoditi nove poslovne prostore ili naplatne uređaje ili nećete slati eRačune - za Vas se ništa ne mijenja, ne trebate ništa dodatno prijavljivati jer promjena - nema.
Pripremite se na vrijeme!
Više o fiskalizaciji 2.0 pročitajte na našem blogu:
Najava fikalizacije 2.0
Zakon o fiskalizaciji 2.0

- Fiskalizacija 2.0: Storniranje računa
- Fiskalizacija 2.0: Slijednost broja računa
- Razlozi oslobođenja od PDV-a
- 50 centi po km i trošak goriva
- Fiskalizacija 2.0: Storniranje računa
- Povezani članovi
- Fiskalizacija 2.0: Nova pravila za dostavu podataka o poslovnim prostorima
- Prelasci granica u putnim nalozima
Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.