Početak rada u aplikaciji Računi
Slijede upute!
Broj ponude, predračuna i računa
Na Općim postavkama predefiniran je naziv format broja "[Broj]/[Godina] koji će rezultirati brojem dokumenta: "1/2014", "2/2014", "3/2014" itd.Brojevi računa su definirani po Internom aktu (preuzmi primjer internog akta), a tvori ih redni broj računa u neprekinutom nizu (1, 2, 3, 4 itd...) i oznaka poslovnog prostora i naplatnog uređaja u tom prostoru. U konačnici, najčešće brojevi zgledaju ovako:
- 1/01/01,
- 2/01/01,
- 3/01/01 itd.
U tom slučaju je u polje "Format broja računa" potrebno upisati: [Broj]/01/01. Aplikacija će sama davati slijedeći slobodni broj kod svakog novog računa. Slijedeći broj možete podesiti na izborniku "Postavke brojača".
Standardna napomena
Svim korisnicima predlažemo da stvore jednu standardnu napomenu koja će se prikazivati na svim dokumentima. U toj napomeni možemo unijeti slijedeći tekst:1. Dokumenti izradio: Ime Prezime (ili OIB operatera: 123456...),
2. Datum isporuke: (ručno upisati)
Uz ovo, neki korisnici u napomene stavljaju i tekst: "Ovaj dokument je izdan u elektronskom obliku te je valjan bez potpisa i pečata".
Oni koji nisu u sustavu PDV-a su obavezni staviti i: Obveznik nije u sustavu PDV-a, PDV nije obračunat temeljem čl. 90 st.1 i st.2 Zakona o PDV-u (Narodne novine, br. 73/13).
Za točan tekst svih napomena obavezno se posavjetujte sa knjigovođom!
Dodatni podaci na dokumentima
Svim korisnicima aplikacije obavezna preporuka je da na "Općim postavkama" u polje "Standardno podnožje na ispisu" unesu dodatne opisne informacije o organizaciji, i to:- IBAN,
- naziv banke,
- SWIFT broj,
- PDV broj (podrazumijeva OIB sa prefiksom HR),
- za d.o.o.: upis u trgovački sud pod brojem, MBS, iznos temeljnog kapitala te članove uprave,
- dok obrti često stavljaju i broj obrtnice,
- mail i web adrese, telefoni i sl.
Neke od ovih podataka, klijenti često stavljaju i u dodatno zaglavlje na ispisu.
Ostala podešenja
Bitno je napomenuti kako većina klijenata postavlja i vlastiti logotip na dokumente. Njega je moguće učitati na Moj Relago - Moji Podaci.Sam izgled dokumenta je moguće odabrati u izborniku "Predlošci dokumenata". Tu možete odabrati između nekoliko rasporeda i dizajna dokumenata i boja, prilagođavajući izgled Vašem poslovnom imidžu.
- Fiskalizacija 2.0 i eRačuni: najava
- Interni akt – definicija, obaveze, sadržaj i primjeri
- Kako treba izgledati račun u 2025. godini
- 12.000 Relago korisnika i rastemo i dalje
- Prijevoz na/sa posla i loko vožnja/putni nalog
- Članovi s izuzećem plaćanja članarine
- Fiskalizacija 2.0 i eRačuni: najava
- Službena putovanja u neprofitnim organizacijama: što trebate znati
Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.