Imamo preko 6000 korisnika

Datum: 23.12.2019.
Kategorija: Putni nalozi
  Putni banner
Imamo 5500 korisnika 1


Svaki naš novi korisnik je prilika za naučiti. Na koji način radi, što ga muči, kako da mu riješimo svakodnevne poslovne izazove. S druge strane, uz to što mu i olakšamo poslovanje, taj korisnik donese i nama nešto dobro i lijepo. Bilo to nova perspektiva načina rada, osjećaj da si nekome riješio problem ili, na kraju, da tih korisnika svakim danom ima sve više. Tako je i danas.

Imamo 5500 korisnika 2
Novi dan, novi korisnik (ili točnije, u našem slučaju – novih nekoliko korisnika).
I dogurali smo do brojke od 6000. Hvala svim dosadašnjim korisnicima na povjerenju i korištenju aplikacija.
Vi ste naš poticaj da radimo odgovornije i predanije.

6000-ti korisnik?

Ništa različito od svakodnevnog poslovanja nije bilo niti neki dan kada nas je kontaktirao g. Šoić iz istoimenog obrta koji se bavi poljoprivredom i autoprijevozništvom.
To je mali obiteljski obrt iz Pleternice (mjesta između Požege, Kutine i Slavonskog Broda) koji se bavi poljoprivredom, uzgajaju soju, kukuruz, pšenicu i druge kulture a inače voze i kamionske ture po Europi - što se tiče nas, besplatna aplikacija nije mogla otići u bolje ruke.
Obzirom da su vozači non-stop izvan Hrvatske te rade prevozeći teret, imaju prava na dnevnice za sve te države kroz koje voze, što znači da bi to sve trebalo i obračunati...

Kako Relago Putni nalozi?

A svatko tko je u životu probao obračunati jedan nalog za inozemna putovanja zna da je to zamoran i kompliciran posao. I onda ide Guglati: obračun putnog naloga. I onda nađe Relago Putne naloge.
Imamo 5500 korisnika 4
Jer ako išta lagano, brzo, točno i jednostavno obračunava naloge – to su onda naši Putni nalozi.
Kako i kaže g. Šoić: „Našao sam Relago preko Google-a, a vidio sam Vaš sajt i ranije, pa sam odlučio isprobati aplikaciju.

Niste jedini. 😊

Potom g. Šoić kaže: „Nakon nekoliko dana probe, uz asistenciju, vidio sam da aplikacija radi kako treba i nije mi se više dalo gubiti vrijeme na ručni obračun, potrošim i više vremena no što imam na obračun jednog naloga i na kraju mi to ispadne krivo.
Aplikacija to napravi vrlo brzo i, što je najbitnije, točno.

Tada je i odlučio da želi nastaviti koristiti aplikaciju, tj. da ju kupi. Pa smo ga obavijestili da je „okrugli“ korisnik.

Hvala g. Šoiću na susretljivosti i nadamo se da će mu korištenje aplikacije biti od koristi.

Relago arrowPovratak na popis Blog postova
Podijeli post
Relago Putni nalozi
Iz iste kategorije
Zadnji postovi
Pretplati me!

Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.

Relago izdvojeni korisnici
Relago Dokumenti