Uloge u putnim nalozima

Do sada su svi korisnici aplikacije Putni nalozi vidjeli sve podatke u aplikaciji i sve mogli administrirati. Od sada više nije tako, moguće je prilagoditi prava pristupa korisnika po ulogama i ovlaštenjima. U nastavku pročitajte koje smo novosti uveli za korisnike aplikacije Putni nalozi vezano uz uloge djelatnika.
Koje su nove uloge djelatnika u putnim nalozima?
Administrator aplikacije Putni nalozi može napraviti nove uloge, te ih dodijeliti korisnicina aplikacije. Uloge su skup ovlaštenja za pregled podataka ili rad u pojedinim dijelovima aplikacije. Svakom djelatniku možemo dodijeliti jednu ulogu koja definira njegove mogućnosti rada u aplikaciji.Ovlaštenja obuhvaćaju:
- vidljivost podataka (svi podaci ili samo podaci tog djelatnika),
- pregled izvještaja,
- administracija šifarnika,
- administracija korisnika aplikacije,
- pregled tečajne liste,
- brisanje putnih naloga,
- promjena statusa putnog naloga,
- promjena broja putnog naloga.
Razine pristupa u putnim nalozima

Kada tu ulogu dodijelimo korisniku koji radi u prodaji, slijedeći put kada će se on prijaviti u sustav, moći će unijeti vlastiti putni nalog, sa svim odredištima, troškovima i specifičnostima naloga i moći će ga spremiti u statusu "Otvoren - prije puta".
Djelatnik također može i preuzeti nalog i isprintati ga.
Nakon što administrator uđe u aplikaciju, vidjeti će novi nalog, može ga prebaciti u status "Otvoren - nakon puta", promijeniti ostale dijelove naloga i obračunati ga.
Također, administrator može i stornirati nalog, otvoriti novi nalog istom djelatniku (pripremiti ga za ispunjavanje) ili javiti djelatniku kako mu je nalog obračunat i može ga pregledati u sustavu.
S druge strane, ukoliko kreiramo ulogu "Voditelj prodaje", toj ulozi možemo dati uvid u sve podatke i, recimo, mogućnost izmjene administracije korisnika aplikacije te pristup šifarnicima.
Taj djelatnik ima nešto veći raspon mogućnosti i uvid u više podataka u aplikaciji.
Uloga člana uprave ili direktora bi mogla imati i dodatni uvid u sve izvještaje u aplikaciji, dok bi djelatnik iz računovodstva mogao imati uvid isključivo u izvještaje u aplikaciji.
Sve se može podesiti, ovisno o dogovoru unutar tvrtke/udruge/obrta...
Cijene i paketi uz uloge djelatnika
Uloge djelatnika je mogućnost iz paketa Po mjeri.Pošto je potrebno preslikati model ovlaštenja unutar Vaše organizacije unutar aplikacije, preporučamo da nas kontaktirate vezano za probu i izradu ponude za korištenje aplikacije Putni nalozi uz korištenje mogućnosti upravljanja ulogama djelatnika.

- 12.000 Relago korisnika i rastemo i dalje
- Prijevoz na/sa posla i loko vožnja/putni nalog
- Službena putovanja u neprofitnim organizacijama: što trebate znati
- 12.000 Relago korisnika i rastemo i dalje
- Prijevoz na/sa posla i loko vožnja/putni nalog
- Članovi s izuzećem plaćanja članarine
- Fiskalizacija 2.0 i eRačuni: najava
- Službena putovanja u neprofitnim organizacijama: što trebate znati
Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.