Knjigovođa Vam piše račune?
Bilo da ste već uhodani obrtnik, poduzetnik ili ste tek otvorili firmu – u svakom se, naravno, slučaju nadate da ćete izdati što više računa, zar ne? I mi Vam to želimo! Voditi svoj posao nije nimalo lak proces i posla obično ima preko glave – ne samo vezano usko uz vlastito poslovanje, djelatnost već i uz popratnu papirologiju koja ide ruku pod ruku sa skoro svim segmentima vlastitog poslovanja.
To je ono što oduzima dosta vremena i energije – popratiti i zabilježiti tijek vlastitog poslovanja.. Radite li to sami ili pak, kao neki – imate svog knjigovođu koji obavlja taj dio posla?
Piše li Vaš knjigovođa za Vas račune i prati Vaše poslovanje – u redu – netko stručan dakle preuzeo je taj dio na sebe i s Vašim blagoslovom obavlja taj dio posla.
Međutim – knjigovođi treba javljati podatke za račune, a to oduzima vrijeme te ispada da ste vrijeme utrošeno u pisanje računa knjigovođi mogli utrošiti na to da ga i sami napravite, zar ne?
A da ne spominjemo probleme koji se mogu javiti, greške u komunikaciji, krivi dokument, ispravljanje, naknadno mijenjanje (koje računovodstva znaju i dodatno naplaćivati...). Možda ste odlučili smanjiti vlastiti trošak i probati uštedjeti vrijeme?
Spomenimo da možda i Vaš knjigovođa ima kakvu aplikaciju ili neki drugi software – u kojoj također piše račune (koje i sami možete pisati dakle) te nije suvišno da znate da danas postoji puno različitih „alata“ koji i Vama samima može pomoći da samostalno vodite svoje poslovanje.
No ukoliko sami vodite svoje poslovanje – onda već možda neki dio i sami obavljate.
Pišete li sami svoje račune?
Koristite li Excel tablicu ili imate neki software odnosno aplikaciju poput naše koja Vam olakšava posao?I sami znate da Excel nije neka mudrost – iako tu isto tako morate sami napraviti tablice za zakonski određene podatke i sve potrebne informacije (ime, mjesto i vrijeme te kome šaljete račun...) te takav račun kasnije prepravljati i ispravljati do unedogled. Oduzima vrijeme jel'da?
A znate li da možete skratiti vrijeme pisanja računa? Olakšati si i pojednostaviti stvari te uštedjeti i na knjigovođi?
Relago aplikacija Računi – što nudimo
Relago Računi je možda baš alat kakav trebate!Jednostavnost aplikacije uštedjet će Vam dragocjeno vrijeme te znatno umanjiti pogreške u komunikaciji!
Izrada računa u Relago aplikaciji traje doslovno oko minutu Vašeg vremena s obzirom na automatizaciju po postavljanju te aplikacija brine za točne iznose, numeraciju dokumenata, obračun po poreznim stopama...
Osim izdavanja računa, ponuda ili predračuna kojima sami pratite svoje poslovanje i kojima naravno možete izabrati izgled te nadodati svoj logotip – Relago aplikacija Računi nudi i svakojake druge mogućnosti:
Od unesene baze Vaših proizvoda i korisnika, izvještaja po raznim odabranim kriterijima (koje onda naravno i knjigovodstva mogu koristiti) do pravila kategorizacije transakcija izvoda, zbrojnih naloga za plaćanje... Vi bi još?
Što kažete na skladište (ukoliko ga trebate), praćenje ulaznih troškova i fiskalizaciju te izdavanja e-računa iz same aplikacije?
I samo da znate - iako nismo knjigovodstveni sustav – mnogi knjigovođe i knjigovotkinje koriste Relago aplikaciju Računi za svoje klijente. Jednostavna je za korištenje pa je pristupačna i za one koje tek započinju s poslovanjem kao i za profesionalce koji vode svoje (ili u slučaju knjigovođa) tuđe poslovanje već godinama.
Je li vam to dovoljno?
Jer imamo i još neke druge mogućnosti. Koje? Isprobajte besplatno Relago aplikaciju Računi i otkrijte i sami!!!
- Format broja transakcijskog računa
- Predlošci dokumenata (ponuda i računa)
- Napomene na ponudama i računima
- Kome se može isplatiti putni nalog
- Format broja transakcijskog računa
- Kako upravljati putnim nalozima za više zaposlenika
- Poziv na broj za članarine
- Uloga tehnologije u modernom upravljanju sportskim klubom: Softver za evidenciju članova, komunikaciju i analitiku
Klikom na gumb gore pristajem da me Relago kontaktira na uneseni email sa obavijestima o novim blog postovima.